Jeugteam gehuldigd

Woensdagavond 27 mei bespraken spoelers en ouders van onze 2 jeugdteams het afgelopen en komende seizoen. Het eerste team is gepromoveerd en gaat in de 2e klas spelen, Voor het tweede team gaat de vereniging een plaats in de 4e klas aanvragen.

Het was een mooie gelegenheid om de spelers van het eerste in het zonnetje te zetten en trainsters Renee en Emi reikten bekers uit aan Jamel, Eljay en Eryk. Veel succes in het nieuwe competitie seizoen!